poniedziałek, 5 października 2015

kuracja drożdżowa

Rozpoczęłam kurację drożdżową ze względu na

wypadające włosy po ciąży... niestety lecą mi strasznie, chyba się skumulowało

bo wypadają po ciąży i dodatkowo przez wiosnę. Co roku na wiosnę przechodzę to

samo, mnóstwo włosów na szczotce i łóżku, kanapie... eh a że

są długie to się wydaje że jest ich wszędzie jeszcze więcej. O

kuracji drożdżowej słyszałam kilka lat temu i nie przeszłam pierwszej

próby nie wypiłam nawet pół szklanki 

Aktualnie robię drugie podejście i to już 6 dzień! Paznokcie i

cera też na tym skorzystają, cera się oczyści a paznokcie wzmocnią.

Mój przepis to:

dwie

łyżeczki drożdży wsypuje do szklanki, zalewam gorącą wodą do

połowy szklanki i mieszam by dokładnie się rozpuściły następnie wypijam

ciepłe. I tak raz dziennie ja ustaliłam sobie porę wieczorną.

Ważne: Drożdze trzeba zalewać wrzątkiem by je "zabić"

dzięki temu uniknie się wzdęć i boleści brzucha a witaminy zostaną

nienaruszone;)

Dla

nie których picie drożdży może być dziwne;P ale są naturalnym sposobem

na dostarczenie organizmowi dobroczynnych witamin z grupy B oraz

mikroelementów, które wpływają na stan naszej cery, skóry, włosów

i paznokci. Jeżeli macie

problemy z cerą i trądzikiem to jest to kuracja dla was! u mnie po tygodniu

organizm zaczął się detoksykować i na twarzy wyskoczyło mi kliku

"przyjacieli" ale kontynuuje by mieć cerę całkowicie wolną od

trądziku.

Drożdże zawierają:

Bialko Tluszcz Weglowodany Blonnik Woda E wit. B2 Niacyna B6 Kwas pantotenowy Biotyna (wit.H)Kwas foliowy Sod Potas Wapn Magnez  Fosfor Zelaco Miedz Cynk Jod Selen  Nikiel 

Mam zamiar pić drożdze

przynajmnie 2 miesiące, bo niestety na efekty naturalnych sposobów dbania o

urodę trzeba czekać dłużej ...

No i stało się:/ przerwałam kuracje, już od 3 dni nie pije więc rozpoczynam od nowa. Jak to się mówi do 3 razy sztuka.Rozpoczynam od dziś czyli 4 maja dzień 1...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz